maanantai 11. helmikuuta 2013

Hyvin luistaa

Alennusmyynnit on ihan hyvä juttu. Varsinkin jos muistas ostaa sen mitä piti :/
Lapsille kyllä muistin ne luistimet (Onnin käytetyt olikin pienet ja Saimille ostin hakuttomat ku halvalla sain) ja mailatkin otettiin...ei sit vaan tullu käytettyä ajatustakaan kumman puolen maila pitäs mahdollisesti olla. Molemmat sattu oikeen puolen versioita ja ainakin iltaisen huitomisen perusteella sanosin, että Onni pelais kyllä vasemmalta. Hienoa Liisa :S


Nii, ja oli todella tarkotus ostaa luistimet ihan itsellekkin ja maila ja meille molemmille siis. Hokkarit. En ole ikinä koskaan sellaisia jalkaani laittanut. Sampolla ei oo ollu luistimia sitten yläasteen! Mutta voi luoja kuinka huono muisti ja keskittymiskyky voi ihmisellä olla!!! Sinne ne jäi kauppaan.
Ehkäpä kiukuspäissäni ajan huomenna kaupunkiin uudestaan.


Millon mä olen edes luistellut viimeksi??
Paras olla ajattelematta kuinka korkeelta sitä kaatuukaan :S
Mutta hei, antakaa mulle nyt kymmenen pistettä ja papukaijamerkki (tai ehkä ansaitsen merkin sit ku mulla oikeesti on ne luistimet) siitä kun oon niin reippaasti päättäny olla esimerkkinä lapsilleni et "urheilu" on kivaa..

Nämä ihanan väriset (??!) kuvat on siltä ekalta luistelukerralta. Molemmilla siis näissä kuvissa ensimmäistä kertaa luistimet jalassa :) Ja Saimilla asiaankuuluvasti tyllihame päällä :D

Nii ja Picasa-albumissa uusia kuvia raksalta!!

1 kommentti:

  1. Hyvä Liisa, *ojentaa papukaijamerkin* :). Pitäähän jäärinsessalla olla tietenkin hame päällä :). Oikein hienolta näyttää ensikertalaisten luistelu. -M- :)

    VastaaPoista